Archiwalne

+ UPC Biznes wprowadza biznesowe sieci Wi-Fi

25.02.2015

UPC Biznes, dostawca nowoczesnych i zaawansowanych usług dla firm, wprowadza nowe rozwiązania służące do budowy i zarządzania sieci firmowych i dostępu do Internetu z wykorzystaniem bezprzewodowej technologii (Wi-Fi HotSpot oraz W-LAN). Profesjonalne, bezpieczne i w pełni elastyczne usługi skierowane są do firm stawiających na bezprzewodową komunikację w firmie.

W ramach Biznes Wi-Fi możliwe jest wydzielenie dedykowanej, zabezpieczonej sieci dla pracowników firmy i odrębnej sieć dla gości. Usługa posiada także wbudowane narzędzia do zarządzania nią, np. określającą reguły autoryzacji użytkowników i ich terminali (laptopów, tabletów, smartfonów), możliwość blokowania niepożądanych stron, ustawiania przepływności dla użytkowników, generowania haseł i wiele innych funkcji, które pozwalają na użytkowanie sieci LAN w firmie i monitorowanie jej parametrów. Ponadto dostępne są narzędzia prezentujące statystyki aktywności użytkowników dla każdego zainstalowanego punktu dystrybucji Internetu.

‘Dostępna dotąd w UPC Biznes usługa Wi-Fi przeznaczona była głównie dla małych biur, w których jeden punkt dystrybucyjny wystarczał do zapewnienia bezprzewodowej komunikacji. Kolejnym etapem rozwoju usługi Wi-Fi jest wprowadzenie produktu dla większych firm oczekujących kompleksowej usługi bezprzewodowego dostępu do Internetu niezależnie od wielkości biura. Propozycja UPC Biznes pozwoli nie tylko zbudować w pełni funkcjonalną, zarządzaną i bezpieczną sieć Wi-Fi w firmie, ale także stanowić może dodatkowe narzędzie marketingowe wspierające chociażby sprzedaż usług, czy produktów danej firmy.’ - powiedziała Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes.

Usługa jest rozwiązaniem o architekturze „chmurowej”, z zarządzaniem wyniesionym do UPC Biznes. U klienta instalowane są tylko punkty dystrybucji Internetu i infrastruktura niezbędna do ich podłączenia. Dla firm oznacza to, między innymi, obniżone koszty wdrożenia rozwiązania. UPC Biznes dodatkowo oferuje nową usługę w modelu abonamentowym, czyli firma nie ponosi wydatku inwestycyjnego na zakup rozwiązania, a jedynie opłaty abonamentowe z tytułu korzystania z usługi Wi-Fi. To ważne z punktu widzenia firm, które nie dysponują środkami na inwestycje lub preferują płatności za usługi, które ujmą w swoich kosztach.

W ofercie UPC Biznes dostępna jest również usługa zarządzania siecią Wi-Fi, dzięki czemu firmy zyskują profesjonalne wsparcie techniczne oraz szybkie reagowanie na wszelkiego rodzaje potrzeby zmian czy rekonfiguracji sieci, a gwarancją SLA zapewnia szybkie usuwanie awarii w przypadku pojawienia się ich u klienta.

Usługa realizowana jest na urządzeniach Wi-Fi firmy Cisco Meraki - lidera w zakresie rozwiązań Wi-Fi. UPC Biznes współpracuje z partnerską firmą ACO Solutions, która realizuje usługi rozpoznania, projektowania sieci Wi-Fi i ich wykonania.

źródło: UPC

UPC UPC Biznes startuje z nową ofertą dla firm z segmentu SoHo i odświeża markę

UPC Biznes wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanię pod hasłem „Otwórz się na sukces”. Pierwszym etapem nowej kampanii jest start oferty dedykowanej firmom sektora Small office/Home office. Znajdują się w niej cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe – 200 Mb/s i 400 Mb/s wraz z wysokimi prędkościami wysyłania danych 20 i 40 MB/s, Premium WiFi, bogaty wybór kanałów telewizyjnych, Telefon bez limitu oraz Pakiety Bezpieczeństwa i gwarantowane poziomy świadczenia usług (SLA). Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro. Każda z nich odpowiada różnym potrzebom przedsiębiorców z segmentu SoHo. czytaj więcej

UPC Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes

Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”. czytaj więcej

UPC UPC Polska kontynuuje inwestycje w budowę sieci światłowodowej pozwalającej na wprowadzenie gigabitowych prędkości dla polskich klientów

Dostęp do gigabitowej sieci przyszłości wsparty innowacyjnymi rozwiązaniami cyfrowymi – modemem Connect Box, systemem Smart WiFi wraz z Boosterami oraz aplikacją Connect App – zapewni klientom jeszcze lepszą jakość internetu w domu i nowe możliwości korzystania z cyfrowej rozrywki i komunikacji od UPC. czytaj więcej

UPC UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. czytaj więcej