Archiwalne

+ UPC Biznes wprowadza biznesowe sieci Wi-Fi

25.02.2015

UPC Biznes, dostawca nowoczesnych i zaawansowanych usług dla firm, wprowadza nowe rozwiązania służące do budowy i zarządzania sieci firmowych i dostępu do Internetu z wykorzystaniem bezprzewodowej technologii (Wi-Fi HotSpot oraz W-LAN). Profesjonalne, bezpieczne i w pełni elastyczne usługi skierowane są do firm stawiających na bezprzewodową komunikację w firmie.

W ramach Biznes Wi-Fi możliwe jest wydzielenie dedykowanej, zabezpieczonej sieci dla pracowników firmy i odrębnej sieć dla gości. Usługa posiada także wbudowane narzędzia do zarządzania nią, np. określającą reguły autoryzacji użytkowników i ich terminali (laptopów, tabletów, smartfonów), możliwość blokowania niepożądanych stron, ustawiania przepływności dla użytkowników, generowania haseł i wiele innych funkcji, które pozwalają na użytkowanie sieci LAN w firmie i monitorowanie jej parametrów. Ponadto dostępne są narzędzia prezentujące statystyki aktywności użytkowników dla każdego zainstalowanego punktu dystrybucji Internetu.

‘Dostępna dotąd w UPC Biznes usługa Wi-Fi przeznaczona była głównie dla małych biur, w których jeden punkt dystrybucyjny wystarczał do zapewnienia bezprzewodowej komunikacji. Kolejnym etapem rozwoju usługi Wi-Fi jest wprowadzenie produktu dla większych firm oczekujących kompleksowej usługi bezprzewodowego dostępu do Internetu niezależnie od wielkości biura. Propozycja UPC Biznes pozwoli nie tylko zbudować w pełni funkcjonalną, zarządzaną i bezpieczną sieć Wi-Fi w firmie, ale także stanowić może dodatkowe narzędzie marketingowe wspierające chociażby sprzedaż usług, czy produktów danej firmy.’ - powiedziała Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes.

Usługa jest rozwiązaniem o architekturze „chmurowej”, z zarządzaniem wyniesionym do UPC Biznes. U klienta instalowane są tylko punkty dystrybucji Internetu i infrastruktura niezbędna do ich podłączenia. Dla firm oznacza to, między innymi, obniżone koszty wdrożenia rozwiązania. UPC Biznes dodatkowo oferuje nową usługę w modelu abonamentowym, czyli firma nie ponosi wydatku inwestycyjnego na zakup rozwiązania, a jedynie opłaty abonamentowe z tytułu korzystania z usługi Wi-Fi. To ważne z punktu widzenia firm, które nie dysponują środkami na inwestycje lub preferują płatności za usługi, które ujmą w swoich kosztach.

W ofercie UPC Biznes dostępna jest również usługa zarządzania siecią Wi-Fi, dzięki czemu firmy zyskują profesjonalne wsparcie techniczne oraz szybkie reagowanie na wszelkiego rodzaje potrzeby zmian czy rekonfiguracji sieci, a gwarancją SLA zapewnia szybkie usuwanie awarii w przypadku pojawienia się ich u klienta.

Usługa realizowana jest na urządzeniach Wi-Fi firmy Cisco Meraki - lidera w zakresie rozwiązań Wi-Fi. UPC Biznes współpracuje z partnerską firmą ACO Solutions, która realizuje usługi rozpoznania, projektowania sieci Wi-Fi i ich wykonania.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej