Archiwalne

* Trwa wakacyjna edycja konkursu „Testuj z Orange”

22.07.2015

Zobacz więcej na Orange.pl.

Trwa 18 edycja akcji „Testuj z Orange” - konkursu, w którym najlepsi testerzy otrzymują na własność telefony - w tej edycji będą to smartfony Sony Experia Z3. Platformę testowo-konkursową oraz materiały reklamowe przygotowała agencja IMAGINE wraz z firmą DCS.pl.

"Testuj z Orange" to cykliczny konkurs związany z testowaniem najnowszych modeli telefonów oraz usług oferowanych przez Orange. Uczestnicy konkursu mają do wykonania kilka zadań, w kolejnych etapach konkursu, które podlegają ocenie. W obecnej edycji zarejestrowało się ponad 1200 osób. Najlepsi testerzy otrzymają telefony na własność.

Celem akcji "Testuj z Orange" jest zarówno promocja nowych telefonów jak i usług w ofercie Orange, ale także budowanie społeczności użytkowników zaangażowanych w interakcję z marką.

- Od początku trwania konkursu uczestnicy zamieścili ponad 36 tys. wpisów na forum konkursowym, wrzucili ponad 80 tys. zdjęć i prawie 9 tys. filmów związanych z marką. Jednym słowem „Testuj z Orange” to doskonały mechanizm do generowania unikalnego branded contentu. A w obecnych czasach unikalny i przede wszystkim wiarygodny kontent to dla marki wartość ogromna - mówi Filip Iwański, CEO agencji IMAGINE.

W obecnej edycji zastosowano odmienioną formułę konkursu - w poprzednich edycjach uczestnicy rywalizowali indywidualnie, teraz rywalizują ze sobą 4-osobowe grupy.

Główną osią komunikacji "Testuj z Orange" jest strona internetowa http://www.testuj.orange.pl/, której towarzyszy wielokanałowa promocja, wykorzystująca m.in.: kampanie display, mailingi oraz media społecznościowe związane z marką Orange.

Za przygotowanie platformy konkursowej oraz materiałów reklamowych "Testuj z Orange" odpowiada agencja interaktywna IMAGINE oraz firma technologiczna DCS.pl.

Łódzka agencja interaktywna IMAGINE współpracuje z Orange od 2009 roku, przygotowując dla tej marki wiele projektów z obszaru digital (np. w ub.r. stworzyła dla niej platformę informacyjną Orange Finanse). IMAGINE jest też jednym z pomysłodawców i współtwórcą „Testuj z Orange”; agencja pracuje przy obsłudze tej akcji od pierwszej jej edycji, która miała miejsce w 2011 roku.

źródło: IMAGINE

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

News inQUBE: Zagraj o mentoring

inQUBE Uniwersytecki Inkubator Przedsiębiorczości, działający przy Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, oraz stworzony przez Sebastiana Kulczyka program mentoringowy InCredibles , zapraszają startupy do udziału w piątej edycji konkursu „Zagraj o mentoring”. czytaj więcej

News Wyłoniono najlepsze produkty i usługi 2020 roku. Poznaj laureatów XI Plebiscytu Mobility Trends

Jeden najważniejszych Plebiscytów technologicznych w Polsce - Mobility Trends rozstrzygnięty. W ostatni weekend marca polscy miłośnicy technologii po raz 11 poznali zdobywców nagrody „Złoty Bel” - wyróżnienia dla najlepszych produktów i usług w 2020 roku. czytaj więcej

News Sadzimy las z Orange Flex

Ruszyła arcyciekawa akcja Orange Flex, w ramach której użytkownicy Orange Flex mogą przekazywać swoje gigabajty na rzecz wspólnego sadzenia lasu. czytaj więcej

News To już jedenasta edycja Mobility Trends

Prestiżowy konkurs Mobility Trends 2020 w branży nowych technologii wystartował. Od początku roku do końca stycznia 2021 roku firmy z branży IT i Telco mogą zgłaszać swoje produkty lub usługi, które miały swoją premierę w 2020 roku. MIT MEDIA, organizator Mobility Trends, zaproponował możliwość pokazania premierowego produktu/usługi w jednej lub kilku z 19 kategorii konsumenckich. W dniach 1 do 28 lutego 2021 roku będzie trwało głosowanie poprzez ankietę, umieszczoną na stronie internetowej MobilityTrends.pl. czytaj więcej