Archiwalne

+ Kongres Netii Biznes to Rozmowy 2013: jeśli chcesz osiągnąć sukces, musisz stale szukać nowych dróg

10.06.2013

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Tegoroczna, piąta edycja kongresu Netii „Biznes to Rozmowy”, skupiać się będzie na tematyce zmian i wyzwań, poszukiwaniu inspiracji oraz nowych trendów w świecie technologii dla biznesu i nie tylko. Mobile, Video, Internet of Things – o tym m.in. będzie mówił wyjątkowy gość specjalny kongresu, Jeremy Gutsche, twórca i szef TrendHunter.com.

W tym roku kongres „Biznes to Rozmowy”, organizowany przez Netię, odbędzie się 3 października w Warszawie. Kolejna edycja tego wydarzenia skupiać się będzie przede wszystkim na poszukiwaniu nowych możliwości, trendów i inspiracji, tak istotnych w obecnych czasach gwałtownych zmian i nieustannych wyzwań, jakie niesie ze sobą świat biznesu.

Mobile, Video, Internet of Things czyli „internet rzeczy”
„Szeroki dostęp do internetu, wideo, internet of things - to zagadnienia, które często pojawiają się w kontekście nowych trendów i rozwiązań dla biznesu. Na kongresie opowie o nich Jeremy Gutsche, twórca i szef serwisu TrendHunter.com, największego i najbardziej opiniotwórczego serwisu w świecie wychwytywania trendów. Gutsche opowie również, jak chaos, tak częsty w czasach kryzysu, zamienić w szansę, jak efektywnie śledzić nowe trendy i skutecznie zarażać innych swoimi pomysłami.” - mówi

Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii.
„Co roku, tworząc program kongresu Biznes to Rozmowy, stawiamy sobie za cel aby zainspirować jego uczestników, skierować ich w stronę innowacyjnego myślenia, a także odkrywania nowych możliwości zaspokajania potrzeb biznesowych. Tegoroczny gość kongresu, Jeremy Gutsche, to guru trendów, tropiciel nowości, człowiek, który zaraża swoim entuzjazmem i daje impuls do zmian. Cieszę się, że będzie mógł inspirować także Państwa na piątym już kongresie Biznes to Rozmowy.” – powiedział

Mirosław Godlewski, prezes Netii
„Znaleźć i zdobyć szczyt góry jest łatwo, ale by znaleźć jeszcze wyższe wzgórze, trzeba najpierw przejść przez dolinę.”*
Jeremy Gutsche twierdzi, że będąc świetnym, a nawet najlepszym w danej dziedzinie, zatraca się zdolność dostrzegania nowych możliwości. Jednocześnie, chcąc osiągnąć jeszcze większy sukces na innym polu, należy liczyć się z nie jedną porażką, ponieważ droga do sukcesu to eksperymentowanie (Experimental Failure). Strach przed porażką może nas więc bardzo dużo kosztować.

„Żyjemy dzisiaj w czasach, kiedy technologia rozwija się błyskawicznie, biznes pragnie innowacyjności, bardzo niestandardowych i kompleksowych rozwiązań. Na kongresie będziemy przybliżać tematykę, która jest obecnie najbardziej popularna: wszechobecność internetu, wideo komunikacja, która staje się coraz bardziej powszechna i coraz bardziej ułatwia nam życie w biznesie oraz ‘internet rzeczy’, który jest pojęciem nowym, jeszcze nie do końca znanym, ale bardzo ciekawym i takim, które znacząco pomaga w rozwoju własnego biznesu.” - mówi Renata Filipek-Baryłowska, dyrektor komercyjny pionu klientów biznesowych w Netii.

TrendHunter.com i Jeremy Gutsche
TrendHunter.com to największei najbardziej wpływowe w świecie trend huntingu medium, które wyznacza nowe kierunki w dziedzinie marketingu, wzornictwa, technologii oraz wielu innych kategoriach. Serwis czytany jest w 190 krajach, a miesięcznie odnotowuje 35 mln odsłon. Każdego dnia pojawia się na nim średnio ponad 160 nowych, inspirujących trendów. 

Serwis stworzony przez Jeremy’ego, nieustannie śledzi rewolucyjne pomysły i znajduje nowe trendy. Bardzo szybko stał się on wiarygodnym źródłem informacji i inspiracji dla milionów ludzi na całym świecie. TrendHunter.com przyciąga średnio 15 razy więcej czytelników niż konkurencja i był cytowany w ponad 40 tysiącach różnych artykułów i publikacji, od Entertainment Tonight po BBC.

„Jeremy Gutsche jest jednym z najbardziej rozchwytywanych mówców - wystąpił przed ponad 150 tysiącami ludzi podczas ponad 200 różnych wystąpień. Jest często zapraszany do współpracy przez największe firmy, jako specjalista strategii marketingu i innowacji. Gutsche ma wyjątkowe podejście do innowacji w kontekście biznesowym, wynikające z doświadczenia korporacyjnego i znajomości Web 2.0. Taka wiedza, przekazywana dodatkowo w niezwykle dynamiczny i obrazowy sposób inspiruje i daje narzędzia do generowania pomysłów pozwalających na osiąganie sukcesów w biznesie. – mówi Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii.

Jeremy Gutsche jest zdobywcą nagród The Cisco Innovation Excellence Award oraz BDC's Young Entrepreneur of the Year Award oraz twórcą książki „Exploiting Chaos”, która wygrała nagrodę Axiom Business Book Award i została wyróżniona jako Inc. Best Book for Business Owners. Posiada dyplom MBA z uczelni Queen's oraz CFA otrzymany na Stanford's Graduate School of Business.
Więcej informacji o Jeremym Gutsche oraz zaproszenie video można znaleźć TUTAJ  

Więcej informacji o kongresie pod adresem http://www.biznestorozmowy.pl/

Nagrania wideo wypowiedzi cytowanych w powyższej informacji znaleźć można tutaj:

http://media.netia.pl/presskit?file=521039

http://media.netia.pl/presskit?file=521041

http://media.netia.pl/presskit?file=521037

* ”It’s easy to find the peak of a hill… to find a larger hill, you have to walk through a valley”

źródło: Netia

News Nowe kanały na Netia TV

W nowej ofercie Netia TV będziemy mogli skorzystać z dołączonych dopiero co kanałów telewizyjnych: E! Entertainment HD oraz Romance TV HD. Do końca marca użytkownicy tej oferty będą mogli skorzystać całkowicie za darmo (w tzw. Oknie otwartym). czytaj więcej

News Netia zasilana zieloną energią

Ekologia jest na topie. Coraz więcej nowoczesnych firm stawia na zieloną energię. Do grona tych firm dołącza Netia. czytaj więcej

Netia Netia z ofertą innowacyjnych rozwiązań WiFi marketingu dla biznesu

Netia, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, wraz w usługami dostępowymi, zaoferowała swoim Klientom biznesowym pełen pakiet narzędzi analitycznych WiFi Marketing. Rodzina rozwiązań pod marką Netia WiFi Marketing pozwala firmom zwiększyć przychody, pozyskać nowych Klientów, a także wzmocnić ich lojalność. czytaj więcej

Netia Nie ma jak w sieci – nowy format reklamowy Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek. czytaj więcej

Netia Netia: światłowodowy internet na 9 miesięcy (nie tylko) dla studentów

Netia wprowadziła nową ofertę szybkiego, stacjonarnego dostępu do internetu nawet do 900 Mb/s, z umową na okres zaledwie 9 miesięcy. Promocja w sam raz dla studentów, ale operator nie ogranicza jej dostępności tylko do nich. Podstawowa prędkość internetu w ramach oferty to obecnie aż 150 Mb/s. czytaj więcej

Netia Netia: internet i TV z Ligą Mistrzów UEFA do końca roku bez opłat

Netia wprowadza nową ofertę promocyjnych pakietów z szybkim, światłowodowym dostępem do internetu, aż do 900 Mb/s i usługami telewizyjnymi z dostępem na żywo do meczów Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA, w rewelacyjnie niskich cenach. Oferty są dostępne zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów. czytaj więcej

Netia Netia: solidne wyniki za II kw. 2018 r.

Netia S.A. w drugim kwartale br. wypracowała 343 mln zł przychodów i 93 mln zł Skorygowanego Zysku EBITDA oraz blisko 12 mln zł zysku netto. Wzrosły m.in. przychody z transmisji danych. Spółka utrzymała też pozytywne trendy w zakresie wzrostu liczby szybkich dostępów do internetu, TV i usług mobilnych. czytaj więcej

Netia Netia: światłowód w domach jednorodzinnych

Netia wprowadza nową ofertę światłowodowego dostępu do internetu do 900 Mb/s i pakietów z TV dla mieszkańców domów jednorodzinnych. Nowe oferty są dostępne również z rabatem smartDOM dla klientów Grupy Cyfrowy Polsat, której Netia jest częścią. czytaj więcej

Netia Netia Cloud Tunnel – szybki dostęp do dowolnej chmury na świecie

Netia poszerzyła ofertę rozwiązań dla klientów biznesowych o usługę Netia Cloud Tunnel, która pozwala na zestawianie bezpiecznych i niezawodnych połączeń z ponad 100 platformami chmurowymi na całym świecie, w tym Amazon Web Services, Microsoft Azure, czy Google Cloud. czytaj więcej

Netia Wakacje od abonamentu w Netii

Netia wprowadziła nową ofertę wakacyjną pod hasłem „wakacje od abonamentu w Netii”, w której przez 3 miesiące cena internetu lub internetu + TV, wynosi 1 zł za usługę. Oferta dostępna jest również z rabatem smartDOM dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu. Podczas sezonu wakacyjnego Netia promuje również usługę monitoringu w specjalnej cenie. czytaj więcej