Archiwalne

+ Firmy postawiły na komunikację w chmurze

07.01.2015

Zobacz więcej na Orange.pl.

Polscy przedsiębiorcy coraz chętniej wybierają chmurę. Rok 2014 przyniósł podwojenie liczby naszych klientów, którzy zdecydowali się na komunikację z chmury i wdrożyli naszą usługę Unified Communications as a Service - przyznaje Leszek Hołda, prezes Integrated Solutions.

- Zaufanie do chmury rośnie, co bardzo cieszy, bo to była jedna z głównych barier rozwoju tego typu rozwiązań – stwierdza Leszek Hołda, prezes Integrated Solutions, spółki należącej do Orange Polska.
Z danych opublikowanych przez EMC Poland wynika, że już teraz blisko połowa polskich przedsiębiorstw korzysta z rozwiązań chmurowych, natomiast 14 proc. wykorzystuje technologię hybrydową. Cloud przoduje szczególnie w obszarze rozwiązań wspierających, takich jak m.in. systemy do komunikacji zintegrowanej czy bezpieczeństwo.

- Usługę UCaaS (Unified Communications as a Service) wprowadziliśmy w kwietniu 2012 roku, jako pierwsze na polskim rynku rozwiązanie tego typu. Znalazła ona duże zainteresowanie wśród instytucji i firm z wielu branż. Na przestrzeni 2012 i 2013 roku zrealizowaliśmy wdrożenie m.in. w Banku Ochrony Środowiska, Grupie Danone i Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji. Na naszą usługę w tym roku zdecydowały się Grupa Onet.pl SA, Konsalnet Holding, Ruch SA, a także kolejne instytucje z sektora finansowego. Po dwóch latach z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że oferowany przez nas system do komunikacji w chmurze to rozwiązanie w pełni dojrzałe, a jego najlepszą rekomendacją są zrealizowane dotychczas projekty – podsumowuje Leszek Hołda.

Unified Communications as a Service łączy wszystkie dostępne kanały komunikacji takie, jak: telefon, komunikator, e-mail, w jedną łatwą w obsłudze platformę. Korzystając z rozwiązania, firmy zwiększają dostępność swoich pracowników, a praca w zespołach rozproszonych w różnych częściach kraju i świata przestaje być problemem.

źródło: Integrated Solutions

News Łatwo kupuj holenderskie i niemieckie wirtualne numery telefonów

Belfabriek to holenderska firma specjalizująca się w zakresie wirtualnych numerów telefonicznych. Do tej pory połączyła ponad 6000 numerów telefonów służbowych. Obszar jej działalności obejmuje 26 państw. Od początku dla własnego kontaktu z klientem używa takich nazw numerów jak: jak 0800-CALLFACTORY, 0800-ADMINISTRACJA i 0800-FAXMACHINE. Obecnie z usług Belfabriek mogą korzystać także polskie firmy. czytaj więcej

News Przenieś komunikację biznesową „w chmury”

Aby jak najsprawniej funkcjonować i odnieść sukces na rynku potrzebujesz skutecznych rozwiązań komunikacyjnych, najlepiej takich, które zapewnią nie tylko dostęp do nowoczesnych urządzeń, ale także do wydajnej platformy, która ułatwi codzienne zarządzanie i elastyczny model wdrożenia, dopasowany do potrzeb Twojej firmy i oczekiwań Twoich pracowników. Czy istnieje taka „magiczna” formuła? Marka Yeastar twierdzi, że jest nią połączenie centrali PBX w chmurze i platformy z usługami z zakresu Unified Communication zebranymi w elastyczne modele biznesowe. To wszystko, czego potrzebujesz do obsługi komunikacji biznesowej teraz w dystrybucji Impet Computers. czytaj więcej

News Shopware – czym jest i czy warto z niego skorzystać

Znalezienie dobrej platformy e-commerce nie jest łatwe. Na rynku istnieje oczywiście wiele rozwiązań. W tym artykule bliżej przyjrzymy się jednemu z nich, a jest nim Shopware. czytaj więcej

News Rośnie zapotrzebowanie na wsparcie ekspertów od chmury

Usługi w chmurze należą do najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów polskiego rynku IT, wynika z najnowszych analiz IDC. Ich outsourcing jest interesujący dla 63 proc. firm w Polsce, które korzystają z chmury lub mają to w planach. Do najbardziej pożądanych usług świadczonych przez zewnętrzne podmioty należą migracja systemów i danych do chmury oraz zarządzanie nią. czytaj więcej