Archiwalne

* Boomerang wprowadza nową grę mobilną Make & Race (Buduj i ścigaj się)

26.06.2015

Dla wszystkich, którzy kiedykolwiek zastanawiali się, czy Scooby-Doo byłby dobrym kierowcą, kanał Boomerang przygotował odpowiedź w postaci gry mobilnej Make & Race (Buduj i ścigaj się). Najnowsza aplikacja, dostępna w regionach EMEA i Ameryki Łacińskiej, zainspirowana została internetową grą Papierowe wyścigi. Nowość „Buduj i ścigaj się” daje młodym miłośnikom motoryzacji i kreskówek Boomeranga możliwość stworzenia oryginalnego pojazdu i wzięcia udziału w wyścigu w towarzystwie ulubionych bohaterów takich seriali, jak: „Scooby-Doo”, „Tom i Jerry Show” czy „Odlotowe wyścigi”.

Podczas gry w "Buduj i ścigaj się" najmłodsi zdecydują, który wyścigowy duet, znany z kreskówek Boomeranga, zasiądzie za kierownicą ich oryginalnego wehikułu. Mali rajdowcy mogą wybierać spośród par: Scooby-Doo i Kudłaty, Tom i Jerry lub Dastardly i Muttley. W grze dzieci mogą wykorzystać także swoją wyobraźnię i zmienić wygląd samochodu w Garażu inspirowanym wybraną kreskówką. Do dyspozycji małych graczy jest bogaty zestaw akcesoriów, takich jak kredki, farby i ołówki, za pomocą których mogą spersonalizować swoje auto. Później wystarczy już tylko uruchomić silnik i wyruszyć w niezwykłą podróż. Wygrana w trzech wyścigach z rzędu daje dostęp do kolejnych ekscytujących poziomów gry i nowych narzędzi, pozwalających na zmianę wyglądu aut.

Gra dostępna jest bezpłatnie w Google Play i App Store.

Fani kreskówek Boomeranga, od poniedziałku do piątku mogą oglądać przygody swoich ulubionych bohaterów – Tom i Jerry Show o 12:20, a chwilę później o 13:10 serial „Scooby-Doo, gdzie jesteś?” Zabawa w Boomerangu trwa również w weekend, w soboty i niedziele o 10:45 wyświetlane są odcinki „Całkiem nowych przygód Toma i Jerry’ego”.

źródło: Turner International

News Drukarki etykiet Zebra - dlaczego warto je wybrać?

Drukarki etykiet służą do drukowania etykiet przy wykorzystaniu metody termicznej lub termotransferowej. Najczęściej wykorzystywane są do druku etykiet samoprzylepnych.

Wybór odpowiedniej drukarki etykiet ma ogromne znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania marki. Dlatego doskonałym rozwiązaniem będzie skorzystanie z drukarek etykiet Zebra, które charakteryzują się wysoką jakością i trwałością na długie lata. czytaj więcej

UPC UPC Biznes startuje z nową ofertą dla firm z segmentu SoHo i odświeża markę

UPC Biznes wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanię pod hasłem „Otwórz się na sukces”. Pierwszym etapem nowej kampanii jest start oferty dedykowanej firmom sektora Small office/Home office. Znajdują się w niej cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe – 200 Mb/s i 400 Mb/s wraz z wysokimi prędkościami wysyłania danych 20 i 40 MB/s, Premium WiFi, bogaty wybór kanałów telewizyjnych, Telefon bez limitu oraz Pakiety Bezpieczeństwa i gwarantowane poziomy świadczenia usług (SLA). Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro. Każda z nich odpowiada różnym potrzebom przedsiębiorców z segmentu SoHo. czytaj więcej

Boomerang Drugi sezon 'The Happos Family'

Turner ogłasza rozpoczęcie prac nad drugim sezonem ‘The Happos Family’, pierwszej oryginalnej produkcji kanału Boomerang. Na fanów sympatycznych hipopotamów czekają m.in. dłuższe odcinki i nowi bohaterowie. czytaj więcej

Cartoon Network Cartoon Network zapowiada drugi sezon „Ben 10”

Cartoon Network zapowiada drugi sezon kultowego hitu “Ben 10” – serialu o przygodach dziesięcioletniego chłopca, posiadacza tajemniczego zegarka z kosmosu. Emisję nowych odcinków poprzedzi premiera gry mobilnej oraz gry na konsolę. czytaj więcej