Archiwalne

+ BLIK ma już pół miliona Klientów

10.03.2015

BLIK - polski system płatności mobilnych, po zaledwie miesiącu funkcjonowania w aplikacjach banków - założycieli, może poszczycić się liczbą 0,5 mln Użytkowników. Jako pierwsi z możliwości nowego systemu dostarczanego przez PSP mogą skorzystać Klienci: Alior Banku, Banku Millennium, Banku Zachodniego WBK, ING Banku Śląskiego, mBanku, w tym Orange Finanse oraz PKO Banku Polskiego i Inteligo. W drugim kwartale roku planowane jest podłączenie kolejnego banku.

System płatności mobilnych BLIK został uruchomiony 9 lutego bieżącego roku. Umożliwia on płatności telefonem w sklepach tradycyjnych i internetowych. Pozwala także na wypłacanie telefonem gotówki z bankomatów. Już teraz BLIKIEM można płacić w ok. 35 tys. punktów akceptacji, w tym w ponad 12 000 sklepów internetowych. Gotówkę można wypłacać w ok. 5500 z bankomatów należących do: Banku Millennium, Banku Zachodniego WBK, ING Banku Śląskiego oraz PKO Banku Polskiego.

Sieć akceptacji płatności mobilnych BLIK cały czas rośnie. W planach na najbliższe miesiące przewidziano osiągnięcie 150 tys. punktów, w najbardziej popularnych sieciach handlowych. Będzie to możliwe dzięki umowom podpisanym z eService, First Data Polska, PayTel, ITCARD, Dotpay, Przelewy 24 i z innymi agentami rozliczeniowymi dostarczającymi usługi oparte na terminalach POS oraz opcje płatności w eCommerce.

Imponująca liczba 0,5 mln Klientów mogących skorzystać z BLIKA już w pierwszych tygodniach jego funkcjonowania pozwala sądzić, że system płatności mobilnych szybko staje się coraz bardziej powszechnym rozwiązaniem.

- Od początku powstania Polskiego Standardu Płatności celem spółki było stworzenie systemu płatności mobilnych, którego wyróżnikiem stanie się m.in. jego powszechność w skali kraju. Powszechność rozumiana, jako dostępność dla jak największej liczby uczestników i w jak największej liczbie miejsc. Jak wynika z obserwacji ostatnich tygodni - perspektywy realizacji tych planów są bardzo bliskie. Każdego dnia sieć akceptacji BLIKA rośnie o kilkaset kolejnych miejsc umożliwiających płacenie smartfonem. Każdego dnia z Systemu mogą też korzystać tysiące nowych użytkowników - mówi Adam Malicki Prezes Polskiego Standardu Płatności.

źródło: Polski Standard Płatności

News Jak wybrać najlepszego operatora?

Co najmniej raz na dwa lata nadchodzi moment, w którym chcemy zweryfikować, czy nasz dotychczasowy operator sieci komórkowej rzeczywiście jest najlepszym wyborem.

Spójrzmy prawdzie w oczy – jeśli masz dosyć obecnego dostawcy, na pewno nie chciałbyś przechodzić kolejnego rozczarowana.

Jakie są więc sposoby na to, żeby znaleźć dla siebie najlepszą ofertę i mieć pewność, że tym razem będzie to udany związek? czytaj więcej

News Dropshipping – na czym polega?

Czy masz świetny pomysł na sklep internetowy, ale nie wiesz, od czego zacząć? Dropshipping może być właśnie tym rozwiązaniem! Jest to idealne rozwiązanie, jeśli twoja firma jest mała lub średnia, ponieważ pozwala zaoszczędzić pieniądze na początkowych kosztach rozpoczęcia działalności. Czym jest dropshipping i jakie są o nim opinie? czytaj więcej

UPC Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu. czytaj więcej