Archiwalne

- Kolejne nowości programowe w UPC

01.06.2012

Od 1. czerwca klienci Telewizji Cyfrowej UPC zyskują dostęp do kolejnych 6 nowych kanałów, z czego 4 są w rozdzielczości HD. Nowe kanały to CANAL+ WEEKEND HD, CANAL+ GOL HD oraz zapowiadane wcześniej TVP1 HD, TVP2 HD, Orange Sport i AXN Spin.

Wzbogacenie oferty programowej z pewnością ucieszy fanów sportu. 1. czerwca do Pakietu CANAL+ (w opcji HD) dołączy CANAL+ GOL HD i CANAL+ WEEKEND HD. CANAL+ GOL HD to program dla fanów piłki nożnej – transmisje i relacje sportowe m.in. z meczów T-Mobile Ekstraklasy, Premiership, La Liga, Serie A, oraz Ligue 1 w wysokiej rozdzielczości. Z kolei CANAL+ WEEKEND HD, oprócz piłki nożnej, prezentuje również transmisje z najważniejszych wydarzeń w innych dyscyplinach m.in. koszykówce, żużlu, boksie i rugby. Wszyscy abonenci Pakietu CANAL+ z dostępem do kanałów HD i korzystający z telewizorów z funkcją 3D mogą także oglądać codzienne pasmo audycji 3D na kanale 440. Nowe kanały będą dostępne na dekoderach HD na pozycjach: CANAL+ GOL HD na 450. i CANAL+ WEEKEND HD na 452. (odpowiednio pozycje 14. i 15. w byłym Aster).

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, 1. czerwca do oferty Telewizji Cyfrowej UPC dołączą także kanały TVP1 HD i TVP2 HD, dzięki którym fani sportu będą mogli śledzić w najwyższej jakości m.in. transmisje z dwóch najważniejszych imprez sportowych tego roku - EURO 2012 i Igrzysk Olimpijskich w Londynie. Kanały te wzbogacą też pakiet HD Pack byłego Aster. Tym samym, TVP1 HD i TVP2 HD wejdą w skład wszystkich podstawowych pakietów HD w UPC - będą dostępne na dekoderach HD na pozycjach 101 i 102 (odpowiednio 43 i 44 w byłym Aster).

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej