Wirtualna Centrala - wszystkie oddziały firmy w jednym systemie
Virgin Mobile Polska
Firmy

Virgin Mobile Polska

czytaj więcej

Virgin Mobile jest pionierem wśród operatorów wirtualnych. Marka odnosi sukcesy na dziewięciu rynkach: w Wielkiej Brytanii w której firma rozpoczęła działalność w 1999 r., a także w: Australii, Kanadzie, Republice Południowej Afryki, Chile, Indiach, Stanach Zjednoczonych, Francji i Polsce. Filozofią Virgin Mobile w każdym kraju jest hasło „Be the Customer Champion!” czyli bycie najchętniej wybieranym operatorem ze względu na jakość obsługi klientów oraz atrakcyjną i innowacyjną ofertę.

Virgin Mobile to jeden z projektów Richarda Bransona, którego imperium skupia obecnie około 400 firm. Grupa Virgin odnosi liczne sukcesy i znakomite wyniki biznesowe w wielu różnorakich branżach: od telefonii komórkowej i mediów, poprzez transport, turystykę i podróże, usługi finansowe, hotelarstwo, zdrowie i fitness, aż po technologie odnawialne i turystykę kosmiczną. Grupa Virgin zatrudnia ponad 50 tysięcy pracowników w 35 krajach.

Operatorem sieci Virgin Mobile w Polsce, jest Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. W Polsce sieć działa w oparciu o infrastrukturę operatora P4, przy wsparciu roamingu z sieci Centertela.

Virgin Mobile zapewnia połączenia głosowe do wszystkich operatorów, możliwość wysyłania i odebierania SMS-ów i MMS-ów, mobilny dostęp do Internetu oraz możliwość skorzystania z usług:

  • Poczta głosowa: nawet, gdy nie masz włączonego telefonu, każdy kto do Ciebie zadzwoni będzie mógł nagrać wiadomość. Każda nagrana wiadomość trafi na Twój telefon jako wiadomość MMS. Możesz ją odsłuchać kiedy chcesz, ponieważ wiadomość MMS jest w Twoim telefonie i sam decydujesz, kiedy ją otworzyć i kiedy skasować. Usługę poczty głosowej możesz aktywować w Klubie Virgin.
  • ACR - Blokada połączeń z numerów zastrzeżonych: jeśli nie chcesz otrzymywać telefonów z numerów zastrzeżonych, możesz aktywować usługę ACR, czyli blokadę takich połączeń. W pierwszej kolejności musisz aktywować tą usługę. Usługa jest bezpłatna. Po aktywacji osoby, które będą starały się do Ciebie dodzwonić, a mają włączoną blokadę identyfikacji numeru, otrzymają komunikat: „Abonent, którego numer wybrałeś nie przyjmuje połączeń z numerów zastrzeżonych. Jeżeli chcesz się z nim połączyć, włącz prezentację numeru”.
  • Usługi Premium: połączenia głosowe i tekstowe na numery specjalne oraz na numery o podwyższonej opłacie.
  • Zadzwoń do mnie: Jeżeli potrzebujesz, możesz poprosić znajomego o telefon do Ciebie - jest to usługa bezpłatna. Po wpisaniu kodu *120* numer telefonu # i zatwierdzeniu go zieloną słuchawką, prześlemy na ten numer komunikat z prośbą o kontakt i Twoim numerem telefonu. Przykładowa wiadomość "Zadzwoń do mnie! Numer (Twój numer) prosi o telefon". Komunikat możesz wysłać do użytkownika każdej sieci komórkowej w Polsce.
  • Usługa CLIR: Jeżeli nie chcesz, aby osobie, do której dzwonisz wyświetlał się Twój numer, możesz aktywować usługę CLIR, czyli blokadę prezentacji własnego numeru. Aktywacji i dezaktywacji możesz dokonać w ustawieniach telefonu.
  • SMS na stacjonarne: Jeżeli chcesz wysłać SMS na numer stacjonarny, to masz teraz taką możliwość. Osoba, do której wyślesz SMS-a na numer stacjonarny - odsłucha Twoją wiadomość lub, jeżeli jej telefon to umożliwia, odczyta ją na wyświetlaczu.

 

źródło: Virgin Mobile

Obsługa klienta
www: www.virginmobile.pl
Dane firmy
Virgin Mobile Polska
Domaniewska 49
02-672 Warszawa

Zobacz artykuł o Virgin Mobile Polska