VoIP bez Limitu telefon IP
UPC Polska
Firmy

UPC Polska

czytaj więcej

UPC Polska jest dostawcą potrójnej usługi: szerokopasmowego dostępu do Internetu, telewizji kablowej i usług telefonicznych. Firma jest częścią Liberty Global, Inc., wiodącego międzynarodowego operatora telewizji kablowej, który oferuje zaawansowane usługi telewizyjne, dostępu do internetu oraz telefoniczne ok. 16 milionom klientów w Europie, Japonii, Chile i Australii.

Telewizja
W zasięgu szerokopasmowych sieci UPC znajduje się ponad 1,9 miliona gospodarstw domowych w ośmiu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach w Polsce. Na telewizyjną ofertę UPC składa się kilkadziesiąt programów telewizyjnych, oferujących bogaty wybór tematów, które zaspokajają różnorodne potrzeby klientów. Większość z nich stanowią wysokiej jakości programy w języku polskim. Na ofertę składają się programy ogólnorozrywkowe, kanały tematyczne (edukacyjne, dokumentalne, przyrodnicze, dla dzieci, filmowe, sportowe), kanały premium. Z usługi telewizji kablowej UPC korzysta ponad milion abonentów.

Internet UPC
UPC oferuje obecnie najszybszy w Polsce internet dla klientów indywidualnych o prędkości pobierania danych do 20 Mb/s. Internet UPC to nie tylko szerokopasmowy dostęp do sieci. W pakiecie usług są także konta e-mailowe, miejsce na serwerze na prywatne strony WWW oraz inne atrakcje, np. dostęp do serwerów gier, portal z multimedialną zawartością. Ponadto UPC zapewnia ochronę danych przechowywanych na serwerach, a konta pocztowe użytkowników są chronione filtrami antyspamowymi i systemem antywirusowym. Użytkownik może również wykupić atrakcyjne usługi dodatkowe (pakiet bezpieczeństwa UPC SmartGuard, UPC Szybsze Wysyłanie i UPC WiFi Domowa Sieć Bezprzewodowa).

Klienci Internet Sprint 2 Mb/s, Internet Turbo 4 Mb/s i Internet Ultra 20 Mb/s, którzy jednocześnie są abonentami telewizyjnego Pakietu Pełnego UPC mogą bezpłatnie korzystać z jeszcze jednej atrakcyjnej usługi dodatkowej - UPC Live TV. UPC Live TV umożliwia oglądanie popularnych programów telewizyjnych w internecie, na ekranie komputera, w jakości porównywalnej z telewizyjną. Obecnie w ofercie są dostępne takie programy jak TVN24, CNN International, Animal Planet, Discovery Channel, National Geographic Channel, MiniMini, Zip Zap/Hyper oraz Eurosport.

Dla wielu domowników UPC Live TV oznacza koniec wojny o pilota telewizyjnego: teraz mogą zasiąść przed komputerem i oglądać swoje ulubione programy.

Telefon

 

UPC oferuje konkurencyjne cenowo, nowoczesne usługi telefonii stacjonarnej. Aby korzystać z telefonu UPC, użytkownik nie potrzebuje komputera ani łącza internetowego. Wystarczy, że przełączy on swój aparat telefoniczny z gniazda dotychczasowego operatora telefonicznego do gniazda UPC przy użyciu modemu dostarczonego i zainstalowanego przez UPC. Może również zachować swój dotychczasowy numer telefoniczny, przy czym za jego zgodą UPC zadba o wszelkie związane z tym formalności.

 

Szczególną atrakcją oferty telefonicznej UPC jest taryfa ryczałtowa (Superprosta), która pozwala w ramach niskiego stałego abonamentu dzwonić do woli na wszystkie numery stacjonarne w Polsce. Pozostałe taryfy UPC oferują ponadto: niskie ceny abonamentu i połączeń telefonicznych (np. połączenia międzymiastowe w cenie lokalnych), bezpłatne połączenia do wszystkich operatorów stacjonarnych w weekendy i w dni robocze już od godz. 18.00, czy nielimitowane bezpłatne połączenia w sieci UPC. Dodatkową korzyść daje możliwość wykupienia więcej, niż jednej usługi.

Łączenie usług w pakiety (np. telewizyjnej i telefonicznej, internetowej i telefonicznej lub wszystkich trzech) jest bardzo korzystne cenowo i wygodne (jeden rachunek na wszystkie usługi).

Media
Poprzez powiązania kapitałowe UPC uczestniczy w tworzeniu zawartości programów telewizyjnych. W strukturze kapitałowej Liberty Global, Inc., spółki-matki UPC, jest także spółka medialna Chellomedia, właściciel pierwszego w Polsce Domu Sprzedaży Kanałów Tematycznych – At Media, firmy Chello Zone (producenta m.in. takich kanałów tematycznych jak Zone Reality, Zone Romantica, Zone Europa, Zone Club czy Horror Chanel). Chellomedia dysponuje także 25% udziałów w Canal+ Cyfrowym (Canal+ / Cyfra+) oraz posiada udziały lub jest powiązana kapitałowo z szeregiem innych kanałów tematycznych. Do Liberty Global należą również inne spółki medialne i producenckie, m.in. Jupiter TV w Japonii.

Rynek
UPC aktywnie uczestniczy w kształtowaniu rynku usług szerokopasmowych. Firma stosuje
nowoczesną technologię, angażuje się w tworzenie uregulowań prawnych, bierze udział w pracach krajowych i międzynarodowych organizacji, popiera racjonalne rozwiązania, które służą całej branży komunikacji szerokopasmowej oraz szeroko pojętemu interesowi klientów. UPC działa w tej domenie zarówno samodzielnie, jak i w ramach Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej, Związku Pracodawców Prywatnych Mediów (wchodzącego w skład PKPP Lewiatan), Cable Europe, Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce oraz Stowarzyszenia Dystrybutorów Programów Telewizyjnych „Sygnał”.

Odpowiedzialny biznes
Zgodnie z filozofią firmy i hasłem „Dla wszystkich. To Proste” UPC rozwija również działalność na polu odpowiedzialności społecznej, uznając wyłączenie technologiczne za ważną kwestię społeczną. Wyłączenie technologiczne nie ogranicza się jedynie do dostępu do technologii cyfrowych, ale również obejmuje umiejętności korzystania z nich w sposób bezpieczny i efektywny. Program prospołeczny UPC – W jednej społeczności, ma na celu rozszerzenie dostępności do nowoczesnych technologii, zwiększanie umiejętności i kreowanie nowych możliwości dla społeczności, w których działamy. W jednej społeczności pomaga ludziom czerpać jak najwięcej z technologii cyfrowych, uczyć jak z nich korzystać dla dobra jednostek i całych społeczeństw.

Od dwóch lat dzięki kursom Akademii e-Seniora UPC ponad 1,100 seniorów zwiększyło umiejętności korzystania z Internetu, dołączając do społeczności internetowej.

Akademia e-Seniora UPC to specjalny program nauczania obsługi komputera i internetu dla seniorów. Powstała w odpowiedzi na bardzo duże zainteresowanie internetem przez osoby starsze, czego przykładem była olbrzymia liczba zgłaszających się na kursy internetowe zorganizowane przez UPC Polska (na jedno miejsce zgłaszało się nawet 8-10 osób). Ta reakcja pokazała nieprawdziwość stereotypu seniora jako osoby niezainteresowanej nowoczesnymi narzędziami komunikacji i unaoczniła jednocześnie problem wykluczenia technologicznego osób starszych. Poznanie obsługi komputera i internetu zbliża seniorów do ich rodzin, w szczególności młodego pokolenia. Umożliwia kontakt z bliskimi i ze światem. Ułatwia życie – pozwala łatwo i szybko dotrzeć do praktycznych informacji.

UPC angażuje się również w walkę ze szkodliwym zjawiskiem społecznym, jakim jest kradzież własności intelektualnej, a co z tym związane - kradzież sygnału telewizyjnego. Brakuje powszechnej świadomości, że piractwo jest naruszeniem prawa. Walcząc z tym społecznie tolerowanym zjawiskiem prowadzimy własne działania, jak i współpracujemy ze stowarzyszeniem Sygnał.

źródło: UPC

Obsługa klienta
Fax: + 48 (22) 70 10 717, + 48 (22) 70 10 901
www: www.upc.pl
Dane firmy
UPC Polska Sp. z o.o.
NIP: 526-24-61-79
al. Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa

Zobacz artykuł o UPC Polska