Wirtualna Centrala - wszystkie oddziały firmy w jednym systemie
System Thulium
System Thulium
Telefonia: Stacjonarna/VoIP

System Thulium

System Thulium zapewnia sprawną obsługę komunikacji z klientami. Pozwala nią efektywnie zarządzać, monitorować a także ułatwia jej przebieg. Jest zintegrowanym narzędziem do obsługi telefonów, wiadomości e-mail oraz czat a także wiadomości otrzymywanych przez Facebook Messengera. Każdy kanał kontaktu posiada funkcjonalności, dopasowane do jego specyfiki. Ich rolą jest rozwiązywanie najczęstszych problemów w kontakcie z firmą. Zapewnia zintegrowaną historię wszystkich kontaktów danego klienta.
czytaj więcej

Od 2006 roku towrzymy i rozwijamy SYSTEM THULIUM, wkładając w to ogromny entuzjazm i zaangażowanie. Obserwujemy jak zmienia się rynek i cały czas wprowadzamy do niego nowe funkcjonalności, zgodne z trendami. Dążymy do tego, by System Thulium mógł być jednym narzędziem jakiego potrzebują jego adresaci do sprawnej obsługi komunikacji z klientami.

Nasz produkt został stworzony dla customer support. Obsługuje:

TELEFONY, dbając o to, by naprawdę każde połączenie z klientem mogło się zakończyć sukcesem. Thulium to rozbudowana aplikacja call center, która ma funkcje: kolejek, IVR, syntezatora mowy, nagrywania rozmów i ich oceny, raportowania, oddzwonień oraz identyfikacji klienta z całą historią rozmów. A To wciąż nie wszystko :) Możesz w niej podpiąć dowolnego operatora VoIP i zastosować swoją własną numerację. Możesz też tworzyć kampanie sprzedażowe i wykorzystywać zaawansowane dialery, statusy oraz planować terminy kolejnych rozmów. 

E-MAILE, pilnując, by każdy został obsłużony, a praca żadnego konsultanta nie została zdublowana. Nie da się go porównać z żadną skrzynka mailową - jest profesjonalnym systemem help desk, zawierającym funkcje grupowej skrzynki mailowej, monitorowania czasów odpowiedzi, statusów, systemu ocen (satysfakcji z obsługi). W systemie jest funkcja osoby odpowiedzialnej za obsługę danego tematu, alarmy czasu reakcji i szablony odpowiedzi a wszystko po to, by każdy e-mail od klientów został obsłużony szybko i poprawnie.

CZATY, dbając by żaden nie został bez odpowiedzi. Czaty na stronach www są popularne, ale nie wszystkie stanowią część całego systemu komunikacyjnego firmy. Nasz jest! Konsultanci mogą odpisywać na czacie, a następnie przekształcić treść rozmowy w zgłoszenie e-mail, które trafi do realizacji przez konsultantów. Posiada funkcję identyfikacji klienta, podglądu wpisywanej treści, szablonów wiadomości, transferu czatów oraz obsługi godzin pracy firmy.

FACEBOOK MESSENGERA, by komunikacja z Twojej facebookowej strony firmowej była obsługiwana równie szybko jak pozostałe kanały. Wiemy już, że rola Facebooka od lat rośnie i dalej będzie rosła. Profile facebookowe służą do promocji a klienci coraz częściej kontaktują się z wykorzystaniem Messengera. W Thulium taka wiadomość trafia do konsultantów tak samo jak pozostałe czaty.

A teraz najważniejsze:

Na stronie www.thulium.pl możesz bezpłatnie uruchomić system na 14 dni i sprawdzić jego zastosowanie w swoim biznesie. Poprowadzimy dla Ciebie bezpłatną prezentację, zapewnimy dokumentację oraz wsparcie w konfiguracji. A zatem - sprawdź nas!

Obsługa klienta
Tel: 12 397 53 00
Tel. komórkowy: 698 678 040
www: www.thulium.pl
Dane firmy
Thulium sp z o.o.
NIP: 6783144527
Regon: 122496015
Os. Złotej Jesieni 7
31-827 Kraków

Zobacz artykuł o System Thulium