Case Study

Centrala telefoniczna w nowym budynku przychodni lekarskiej

15.01.2018
Budowa nowego budynku, to nie tylko nowe ściany, to także nowa infrastruktura, również telekomunikacyjna. Jaką technologię komunikacji wybrać? W nowych budynkach nie stosuje się już kabli telefonicznych, dlatego cała infrastruktura to komunikacja przez IP.

W nowopowstałym budynku przychodni lekarskiej, jednym z elementów infrastruktury, była infrastruktura komunikacji telefonicznej. Komunikacja którą należało stworzyć, dotyczyła komunikacji z pacjentami, ale też komunikacja dla administracji w organizacji. Ponieważ infrastruktura kablowa obejmowała jedynie kable typu skrętka i nie obejmowała okablowania dla tradycyjnych telefonów, więc naturalnym kierunkiem było zrealizowanie rozwiązania telekomunikacyjnego z zakresu telefonii IP.

 

Operator świadczący usługę dla przychodni, dostarczył łącze, które było podstawą budowy łącza podkładowego dla łącza SIP Trunk z kanałami do rozmów telefonicznych oraz odpowiednim zakresem numeracji telefonicznej. Łącze SIP Trunk zostało zabezpieczone poprzez zamknięcie go w infrastrukturze wewnętrznej sieci telefonicznej operatora, dzięki czemu nie jest możliwe przejęcie tej infrastruktury przez osoby trzecie, ponieważ nie ma styku z siecią Internet. Dzięki zastosowaniu takiego rozwiązania, infrastruktura telekomunikacyjna klienta, ma bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa.

Telefon IP z przystawkami i podglądem linii wewnętrznych

Zastosowana w przychodni centrala telefoniczna to centrala IP PBX, do której zostały podłącze telefony IP. Nie zastosowano tutaj wirtualnego rozwiązania, które często jest stosowane u klientów, ponieważ klient do którego dostarczyliśmy to rozwiązanie, chciał aby połączenia wewnętrzne, pomiędzy telefonami na biurkach były realizowane w jego infrastrukturze. To dodatkowo podniosło stopień bezpieczeństwa systemu.

 

Zastosowana w centrali telefonicznej opcja autokonfiguracji telefonów, zapewniła łatwe utrzymanie infrastruktury telefonicznej, ponieważ wszystkie ustawienia telefonów i ich konfiguracja, jest przechowywana w centrali telefonicznej, co pozwala na swobodne przenoszenie telefonów pomiędzy pomieszczeniami przychodni lekarskiej i jej infrastrukturą w sieci komputerowej. Jednocześnie wydajne switche, zapewniają bezproblemową komunikację pakietów głosowych wewnątrz organizacji, jak i w komunikacji z pacjentami.

 

Jesteś zainteresowany/a takim rozwiązaniem? Wyślij do nas informację poprzez poniższy formularz kontaktowy, napisz jakiego oczekujesz rozwiązania. Przedstawimy możliwości w tym zakresie.

* - Pola wymagane

Wiadomości firmowe Nowy system CRM od telefonii TeleCube

Claude ICT Poland sp. z o.o., dostawca m.in. telefonii VoIP oraz wirtualnej centrali TeleCube wprowadziła na rynek swój autorski system CRM o nazwie TeleCube CRM. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowy whitepaper innovaphone: „Jak wygląda praca w modelu hybrydowym?”

Pandemia zapoczątkowała fundamentalną zmianę w świecie pracy - to kluczowe przesłanie nowego raportu firmy innovaphone. Jeśli przyjrzeć się jednomyślnej ocenie ekspertów, hybrydowe modele pracy będą w decydujący sposób kształtować przyszły świat pracy. Jednak długoterminowa koncepcja elastycznej pracy, wymaga czegoś więcej niż tylko notebooka w domowym biurze. czytaj więcej

News SIP Trunk - korzystaj bezpiecznie (Część 1/2) - doprowadzenie łącza

SIP Trunk jest usługą, która umożliwia podłączenie własnej centrali telefonicznej do publicznej sieci telekomunikacyjnej. Operator dostarczający to rozwiązanie do firmy, może to zrobić na różne sposoby. Zobacz jak bezpiecznie korzystać z tego łącza. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej