Vintom odbiera nagrodę z rąk Prezesa UPC Roberta Redeleanu
Finaliści V edycji THINK BIG
UPC

Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes

17.05.2018
Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”.

THINK BIG wspiera młodych przedsiębiorców w ich biznesowej drodze na szczyt już od pięciu lat. W piątej edycji THINK BIG uczestniczyli przedstawiciele małych i średnich przedsiębiorstw oraz startupów z Polski, ale też z regionu Europy Środkowo-Wschodniej (Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia). Spośród wszystkich zgłoszeń w obszarach: B2B, customer experience oraz narzędzia i technologie marketingowe, UPC wyłoniło 30 półfinalistów, którzy wzięli udział w Akademii THINK BIG, sesjach mentoringowych z ekspertami programu, równolegle rywalizując o wejście do finałowej 10-tki. Dziesięciu uczestników z największą liczbą punktów zaprezentowało się podczas sesji wewnętrznej w UPC, podczas której wyselekcjonowano ścisłe grono 4 finalistów – Staffino, Vintom, UserEngage oraz Voicelab AI. Piątym finalistą, który otrzymał tzw. dziką kartę w głosowaniu pracowników UPC Polska, zostało 4-D.

 

Konkurencja w finale V edycji THINK BIG była bardzo silna, dlatego wygrana cieszy nas ogromnie. Nagroda pozwoli nam dalej rozwijać biznes i wejść z naszym produktem na nowe rynki. Udział w programie dał nam możliwość zaistnienia i uwiarygodnienia naszego projektu w nowym środowisku, ponieważ dotychczas współpracowaliśmy głównie z klientami z sektora finansowego. Polecam udział w takich inicjatywach wszystkim, którzy prowadzą własny biznes, a jeszcze się wahają – mówi Szymon Szczepanowski, VP Global Business Development Vintom.

 

UPC Biznes prowadzi program THINK BIG z powodzeniem już od 2013 roku. Naszą ambicją jest, aby poprzez działania takie, jak THINK BIG oraz usługi UPC Biznes wspierać klientów biznesowych w codziennej działalności i w drodze do osiągnięcia ich celów. Do tej pory na THINK BIG-owej scenie gościliśmy najbardziej innowacyjne firmy, które otrzymały szansę rozwoju pod naszymi skrzydłami. Wśród nich jest CallPage, twórca systemu do zamawiania rozmowy z konsultantem na stronie www, Elephant, producent inteligentnego systemu alarmowego czy EGZOTech, twórca robota rehabilitacyjnego Luna EMG – mówi Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes.

 

W ciągu 5 lat trwania programu THINK BIG, UPC Biznes wsparło firmy i startupy kwotą blisko pół miliona złotych. W sumie, w pięciu edycjach programu, UPC otrzymało aż 800 zgłoszeń od przedsiębiorców, którzy chcieli rozwijać się pod skrzydłami globalnego partnera. Od 2013 roku w THINK BIG zaangażowanych było 40 jurorów oraz 30 patronów honorowych, strategicznych, merytorycznych i medialnych.

 

W skład jury tegorocznej edycji programu THINK BIG weszli niezależni eksperci biznesowi i członkowie zarządu UPC, w tym min. Michał Olszewski – wiceprezydent m. st. Warszawy i inicjator Centrum Przedsiębiorczości Smolna; Olga Kozierowska – inicjatorka promocji przedsiębiorczości kobiet, twórczyni projektu Sukces Pisany Szminką, Artur Kurasiński – bloger i przedsiębiorca; Tomasz Czapliński – Partner w SpeedUp Venture Capital Group; Sergiusz Sawin – Wiceprezes The Heart; Łukasz Wejchert – założyciel firmy Dirlango, inwestor; Agnieszka Zawistowska – Dyrektor UPC Biznes, Paweł Zielewski – redaktor naczelny magazynu FORBES; Roman Młodkowski – Dyrektor Programowy Forbes Polska.

 

Mentorami Akademii THINK BIG, którzy wspierali uczestników, przygotowując dla nich szkolenia z zagadnień dotyczących m.in. bezpieczeństwa, działań marketingowych czy growth hacking, byli przedstawiciele UPC, w tym Marta Jakowluk, VP HR i Mariusz Kasprzak, CEE B2B Connectivity & ICT Product Manager. Wśród mentorów znalazła się również Joanna Grzanecka, Marketing & PR Manager w Yamaha Motor Europe N.V. – Oddział w Polsce oraz laureaci poprzednich edycji THINK BIG: Radosław Pallach, CEO Elephant i Michał Mikulski, CEO EgzoTech.

Program został objęty Patronatem Honorowym Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii oraz Prezydenta m. st. Warszawy. Patronami medialnymi przedsięwzięcia są: Forbes, Business Insider Polska i Spider’s Web. Partnerami inicjatywy są: Digital Poland, Aula Polska i SpeedUp Venture Capital Group. Partnerem merytorycznym programu jest The Heart.

UPC Tylko co drugie MŚP wierzy w swój sukces – wyniki badania UPC

Tylko połowa przedsiębiorców z sektora MŚP optymistycznie ocenia szanse rozwoju swojej firmy. Wśród barier dla osiągniecia sukcesu wymieniają te, związane z silną konkurencją i aktualną sytuacją na rynku, a także brakiem odpowiednio wykwalifikowanych pracowników – wynika z badania SW Research, przeprowadzonego na zlecenie UPC Biznes. czytaj więcej

UPC Liberty Global, właściciel UPC, zainwestował w Polsce ponad 400 milionów euro w rozwój internetu światłowodowego

Jak wynika z raportu firmy konsultingowej OXERA, inwestycje największego międzynarodowego dostawcy usług telewizyjnych i szerokopasmowego internetu przekładają się na korzyści dla milionów użytkowników, biznesu i polskiej gospodarki. czytaj więcej

UPC UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. czytaj więcej

UPC ‘Business week’ od UPC – nowa oferta bez zobowiązań dla przedsiębiorców

W biznesowych pakietach UPC, klienci otrzymają dostęp do ultraszybkiego światłowodowego internetu o prędkości nawet 600 Mb/s, bez okresu zobowiązania. czytaj więcej

UPC Nowe korzyści w ofercie UPC - nie tylko dla studentów

21 sierpnia ruszyła w UPC oferta dedykowana studentom, choć skorzystać z niej może każdy. Na czas trwania roku akademickiego można zamówić oparty na światłowodach internet nowej generacji od UPC i dodatkowo otrzymać najwyższej jakości wi-fi oraz dostęp do pakietu telewizji cyfrowej. UPC oferuje też w promocji usługę HBO GO oraz Pakiet Bezpieczeństwa. Nowością w ofercie jest superszybki internet o prędkości do 500 Mb/s. czytaj więcej

UPC UPC Polska z odkodowanymi kanałami ELEVEN SPORTS

W dniach 18-28 sierpnia br. abonenci telewizji cyfrowej UPC, którzy na co dzień nie mają dostępu do pakietu ELEVEN SPORTS, będą mogli cieszyć się potężną dawką sportowych emocji od ELEVEN SPORTS. czytaj więcej

UPC Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2017 - Wyniki UPC Polska

Dzięki inwestycjom w zwiększanie atrakcyjności oferty i rozwój szerokopasmowej infrastruktury światłowodowej, na koniec drugiego kwartału liczba cyfrowych usług, z których korzystają klienci UPC Polska wzrosła do 2 957 500 RGU*. czytaj więcej

UPC UPC Polska przyspiesza internet swoim klientom

UPC Polska wyznacza rynkowe trendy przyspieszając ponad 2-krotnie internet swoim klientom. Dzięki temu średnia oferowana prędkość, z jakiej korzysta ponad 1 mln klientów internetu UPC, przekroczy 100 Mb/s, pozwalając na jeszcze swobodniejszy dostęp do cyfrowej rozrywki. To kolejny przykład inwestycji operatora w poprawę jakości i zwiększanie satysfakcji obecnych klientów. Dzięki temu UPC umacnia pozycję lidera cyfrowych usług, dostarczając najwyższą średnią prędkość internetu w Polsce. czytaj więcej

UPC Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie w UPC

Gala Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie będzie dostępna w UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Tylko co drugie MŚP wierzy w swój sukces – wyniki badania UPC

Tylko połowa przedsiębiorców z sektora MŚP optymistycznie ocenia szanse rozwoju swojej firmy. Wśród barier dla osiągniecia sukcesu wymieniają te, związane z silną konkurencją i aktualną sytuacją na rynku, a także brakiem odpowiednio wykwalifikowanych pracowników – wynika z badania SW Research, przeprowadzonego na zlecenie UPC Biznes. czytaj więcej

UPC Liberty Global, właściciel UPC, zainwestował w Polsce ponad 400 milionów euro w rozwój internetu światłowodowego

Jak wynika z raportu firmy konsultingowej OXERA, inwestycje największego międzynarodowego dostawcy usług telewizyjnych i szerokopasmowego internetu przekładają się na korzyści dla milionów użytkowników, biznesu i polskiej gospodarki. czytaj więcej

UPC UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. czytaj więcej

UPC ‘Business week’ od UPC – nowa oferta bez zobowiązań dla przedsiębiorców

W biznesowych pakietach UPC, klienci otrzymają dostęp do ultraszybkiego światłowodowego internetu o prędkości nawet 600 Mb/s, bez okresu zobowiązania. czytaj więcej

UPC Nowe korzyści w ofercie UPC - nie tylko dla studentów

21 sierpnia ruszyła w UPC oferta dedykowana studentom, choć skorzystać z niej może każdy. Na czas trwania roku akademickiego można zamówić oparty na światłowodach internet nowej generacji od UPC i dodatkowo otrzymać najwyższej jakości wi-fi oraz dostęp do pakietu telewizji cyfrowej. UPC oferuje też w promocji usługę HBO GO oraz Pakiet Bezpieczeństwa. Nowością w ofercie jest superszybki internet o prędkości do 500 Mb/s. czytaj więcej

UPC UPC Polska z odkodowanymi kanałami ELEVEN SPORTS

W dniach 18-28 sierpnia br. abonenci telewizji cyfrowej UPC, którzy na co dzień nie mają dostępu do pakietu ELEVEN SPORTS, będą mogli cieszyć się potężną dawką sportowych emocji od ELEVEN SPORTS. czytaj więcej

UPC Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2017 - Wyniki UPC Polska

Dzięki inwestycjom w zwiększanie atrakcyjności oferty i rozwój szerokopasmowej infrastruktury światłowodowej, na koniec drugiego kwartału liczba cyfrowych usług, z których korzystają klienci UPC Polska wzrosła do 2 957 500 RGU*. czytaj więcej

UPC UPC Polska przyspiesza internet swoim klientom

UPC Polska wyznacza rynkowe trendy przyspieszając ponad 2-krotnie internet swoim klientom. Dzięki temu średnia oferowana prędkość, z jakiej korzysta ponad 1 mln klientów internetu UPC, przekroczy 100 Mb/s, pozwalając na jeszcze swobodniejszy dostęp do cyfrowej rozrywki. To kolejny przykład inwestycji operatora w poprawę jakości i zwiększanie satysfakcji obecnych klientów. Dzięki temu UPC umacnia pozycję lidera cyfrowych usług, dostarczając najwyższą średnią prędkość internetu w Polsce. czytaj więcej

UPC Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie w UPC

Gala Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie będzie dostępna w UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej