Wiedza - Audyt telekomunikacyjny - Operatorzy
» Zamiana mowy na tekst (Speech2Text)
Szukaj z
 
Przeszukaj serwis:  
Menu
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany
o nowościach w naszym serwisie dopisz swój adres
e-mail do bazy:
Dodaj firmę / Zaloguj
Zdalne zarządzanie

Czy można na odległość wyłączyć z prądu urządzenie i włączyć je ponownie, bez wysyłania ludzi na miejsce?

Zdalny restart urządzeń w serwerowniach i innych oddalonych miejscach. Zobacz więcej...

 

Oceń firmę
Audyt Telekomunikacyjny

Audyt Telekomunikacyjny to wykonanie ekspertyzy dotyczącej zastosowanych w danej organizacji rozwiązań telekomunikacyjnych. Jako rozwiązania telekomunikacyjne należy rozumieć tu kwestie:

  • techniczne (sprzęt, łącza),
  • informatyczne (oprogramowanie, aplikacje),
  • prawne (umowy),
  • formalne i organizacyjne (procedury, ludzie).

Celem audytu telekomunikacyjnego jest wykazanie, podejmowanie i realizacja przedsięwzięć umożliwiających zmniejszenie kosztów ponoszonych na utrzymanie i korzystanie z rozwiązań telekomunikacyjnych oraz zalecenie konkretnych prac umożliwiających optymalizację ponoszonych kosztów wraz z określeniem ich opłacalności (np. okres zwrotu koniecznych do poniesienia nakładów), z zastrzeżeniem, że jakość dotychczas stosowanych rozwiązań nie może ulec pogorszeniu.

© 2005-2017 Operatorzy.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wiedza Audyt telekomunikacyjny
Projektowanie stron www warszawa: www.zstudio.pl