Co to jest sterowanie mową dla połączeń przychodzących?

To jest element działu: Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)

Sterowanie mową dla połączeń przychodzących, to usługa umożliwiająca komunikację z systemami telekomunikacyjnymi, która polega na możliwości dodzwonienia się do osoby lub działu z właściwymi kompetencjami na podstawie informacji głosowych wypowiedzianych przez dzwoniącego. Jest to następca usługi IVR powszechnie stosowanej w centralach telefonicznych.

W dziale: "Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)" zobacz również:

 

Osoba dzwoniąca do firmy / organizacji, zamiast wybierać na klawiaturze swojego telefonu cyfry po odsłuchaniu zapowiedzi IVR, mówi z jakim działem chciałaby się połączyć lub w jakiej sprawie dzwoni i system automatycznie po detekcji i rozpoznaniu problemu lub kwestii (na podstawie wypowiedzianych słów) łączy go z odpowiednim miejscem (np. numerem wewnętrznym).

 

Usługa tego typu umożliwia również automatyczną obsługę osób dzwoniących, gdy połączenia na podstawie wypowiedzianych, krótkich odpowiedzi (np. typu: tak, nie), umożliwią rozwiązanie kwestii o którą chodzi klientowi. Dobrym przykładem będzie tu sytuacja w której klient chce potwierdzić jakieś zdarzenie i wystarczy, że wypowie krótkie potwierdzenie lub negację w tym zakresie.