Katalog usług - Nagrywanie rozmów telefonicznych - Operatorzy
» Zamiana mowy na tekst (Speech2Text)
Szukaj z
 
Przeszukaj serwis:  
Menu
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany
o nowościach w naszym serwisie dopisz swój adres
e-mail do bazy:
Dodaj firmę / Zaloguj
Zdalne zarządzanie

Czy można na odległość wyłączyć z prądu urządzenie i włączyć je ponownie, bez wysyłania ludzi na miejsce?

Zdalny restart urządzeń w serwerowniach i innych oddalonych miejscach. Zobacz więcej...

 

Oceń firmę
Nagrywanie rozmów telefonicznych

Nagrywanie rozmowy telefonicznej to powszechna usługa udostępniana zarówno w fizycznych platformach sprzętowych, takich jak centrale telefoniczne, serwery telekomunikacyjne lub rejestratory rozmów, jak również w rozwiązaniach wirtualnych, jak wirtualna centrala lub telefonia VoIP.

Nagrywanie rozmów telefonicznych może być realizowane na różne sposoby. Można podłączać fizyczne urządzenia nagrywające do każdego rodzaju linii i łączy telefonicznych:

  • analogowych PSTN,
  • cyfrowych ISDN BRI lub PRI,
  • wykorzystujących transmisję VoIP,
  • linii wewnętrznych w centralach telefonicznych.

W tej sytuacji, nagrania są magazynowane na nośnikach zainstalowanych w rejestratorach rozmów telefonicznych, a następnie najczęściej automatycznie przenoszone na dysk wskazanego komputera.

Połączenia telefoniczne mogą być nagrywane bezpośrednio w fizycznych centralach telefonicznych i tam magazynowane, z możliwością ich odsłuchania na dedykowanych stanowiskach komputerowych.

Mogą być też rejestrowane i przechowywane w rozwiązaniach opartych o cloud computing, a więc w wirtualnych systemach telekomunikacyjnych, jak wirtualna centrala telefoniczna lub platformy usług VoIP. W takim przypadku, nagrania są przechowywane na platformie operatora telekomunikacyjnego, a dostęp do nich można mieć poprzez dowolną przeglądarkę stron internetowych, po zalogowaniu się do właściwego panelu administracyjnego.

Rozmowy telefoniczne można też nagrywać lokalnie, w swoim urządzeniu końcowym, takim jak komputer czy smartfon, przy wykorzystaniu właściwego oprogramowania.


To rozwiązanie może dostarczyć do Twojej firmy:


AG Telecom - kontakt w sprawie tej usługi:
Telefon: 22-266-01-00
Faks: 22-230-91-94
Mobile: 796-097-197
E-mail: listy@agtelecom.pl
Strona Internetowa: www.agtelecom.pl
© 2005-2017 Operatorzy.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Katalog usług Nagrywanie rozmów telefonicznych
Projektowanie stron www warszawa: www.zstudio.pl